Philips slaapapparatuur - geen update
02/09/2021
Afgelopen week heeft Philips aangekondigd te starten met het vervangen en repareren van de apneu-apparaten.
Helaas hebben wij vanuit Philips nog geen plan van aanpak ontvangen.
U mag er vanuit gaan dat wij u direct op de hoogte stellen zodra wij meer weten over de situatie.
Hieronder vindt u een overzicht van de informatie die wij op dit moment hebben.
- Op maandag 14 juni heeft Philips een veiligheidsmelding uitgestuurd. Zij berichten over mogelijke problemen met bepaalde PAP- en thuisbeademingsapparatuur.
- Welke dat zijn, leest u hier.
- Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen.
Gebruikt u één van de genoemde PAP-apparaten ter behandeling van slaapapneu?
- Hier leest u meer informatie.
- Hier vindt u de laatste nieuwsupdate.
- De meest actuele informatie vindt u altijd op onze website.
Gebruikt u één van de genoemde thuisbeademingsapparaten?
- Neemt u dan contact op met uw behandelaar.
Gebruikt een ander apparaat van Philips, of van een ander merk (bijvoorbeeld ResMed, Fisher & Paykel of Heinen & Löwenstein)?
- Dan is deze veiligheidsmelding niet op uw apparaat van toepassing.